sobota, 17 czerwca 2017

Zabawy papierem i kolorem

Wpis w smashu nr 4 - wykorzystałam tło, które już było. Zdjęcie sprzed kilku lat, kiedy miałam niebieskie włosy. ;)


Zamówiłam niebieskie drzewko, a dostałam fioletowe. Zrobiłam je i znalazło swoich amatorów, ale nie wiem jeszcze, co będzie z nim dalej.


A tu już kolorowanki. "Po drugiej stronie snu" i ecoliny. Nie wyszło, jak chciałam, bo papier wchłania farby od razu, nawet jeśli robię wet in wet, w dodatku przebija i druga strona jest kompletnie zniszczona.


I gorjusski kolorowane już tylko FC, poza ostatnią. Niestety Canson Illustration nie radzi sobie dobrze z prismami. Za dużo ma dziur. Nie wiem, o co chodzi, ale na zdjęciach wiecznie nie widać, jak FC pięknie cieniują!






2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!