środa, 13 lutego 2019

Creepy Easter

Spodobały mi się creepy kartki wielkanocne. Czasami lubię przesłodzone rzeczy, ale na ogół bliższa mi jest rzeczywistość, która istnieje, a ta jest wiadomo jaka. Daleko jej do słodkości. Jest skrajnie brutalna, bolesna, ograniczająca, tak bardzo, że aż czasami jest to śmieszne. Więc takie są też te kartki - realne, creepy i zabawne, ze słodkim tłem. Tło znowu od Gecko Galza, ale tym razem wykorzystałam tylko 2 ulubione. Chciałam, żeby każda kartka opowiadała jakąś historię, dlatego każdy element ma znaczenie. Ktoś przebrany za królika pokazuje fucka kotu na księżycu, bo może woli zająca? Baletnica otoczona jest dziwnymi kreaturami - może się z niej wyśmiewają? Nawet ta para na księżycu? Królik z piłą łańcuchową może planuje zemstę? Może go zdradziła ta panna całująca księżyc? A kto porzucił królika na pniu i dlaczego śmieje się z niego zblazowany księżyc z petem? Zbuki w roli jajek też nie są bez znaczenia. Zabawa archetypami to też hint, jak w przypadku kartek z aniołami sprzed tygodnia. Święta to czas zadumy i refleksji, więc można się pozastanawiać nad kartkami. ;> To nie są kartki dla każdego i nie każdy je doceni, ale mam bliskich lubiących zabawy formami, słowami, archetypami, skojarzeniami - ale bez podtekstów. To fajne!










Wykorzystałam 4 ostatnie kolorowe bazy - to pierwsze bazy, jakie w życiu kupiłam, lata temu, kiedy nie miałam pojęcia, co kupować, czego nie. Super, że udało się je jednak wykorzystać. Kartki zgłaszam do zabawy u Gecko Galza - Moonlight and Magic.


Chciałam dodać, że wszystkie zdjęcia użyte do tych kartek są autentyczne. :) To nie są fotomontaże. Nie doklejałam główek z kreskówek czy horrorów. To autentyczne maski lub przebrania prawdziwych ludzi sprzed kilkudziesięciu lat. :)

13 komentarzy:

  1. Mimo, że nie jestem wielką fanką creepy to muszę stwierdzić, że Twoje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam z ogromnym zainteresowaniem. Klimaty surrealistyczne bardzo lubię. Twoje prace są fascynujące. Czekam na więcej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak oryginalnych kartek jeszcze nie widziałam, budzą we mnie dreszcz niepokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Realne, creepy i zabawne, ze słodkim tłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! chętnie bym dostała taką kartkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kartki...bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woc, ciekawe inspiracje, wyglądają niecodziennie jak na kartki wielkanocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. These are such fun collages. The creepy bunnies are really something else and add a cute and quirky touch to the Moonlight and Magic theme over at Gecko Galz Customer Challenge. Thanks so much for playing along and Good Luck!
    Carole DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, niecodzienne ale dla mnie zbyt nie pokojące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great work. Thank you for joining the challenge at Gecko Galz. Hope to see you again next time.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!