niedziela, 10 lutego 2019

Wielkanoc za pasem

Wczoraj zrobiłam 9 kartek wielkanocnych! O 8 napiszę w innej notce, bo tworzą jakby komplet. Jedna jest inna. Początkowo miała być podobna do poprzednich, ale wtedy Hubka ogłosiła kolejne wyzwanie - tym razem są to skrzydła! Zamieniłam więc creepy zajączka na dziewczynkę z króliczkiem i dałam jej skrzydła, bo wykrojnik przyszedł dosłownie kilka dni wcześniej.


Poprzednim motywem były drzwi. Wszyscy zrobili po kilka karteczek i zostali super hiper vipami i super hiper vipami plus, tylko jedna osoba nie. Tą osobą jestem ja. :D Zrobiłam tylko jedną karteczkę z drzwiami. :) Obawiam się, że teraz wcale nie będzie inaczej.



Powstała taka oto karteczka:


Tło od Gecko Galza pasuje tu idealnie. Skrzydła wycięłam z brokatowego papieru z ali. Papier jest specyficzny. Jest biały, ma naniesione niebieskie metaliczne wzorki, a dopiero na to został naklejony brokat, dość rzadko, żeby tło prześwitywało. Daje to zaskakujący efekt, nigdy wcześniej nie natknęłam się na taki papier! Dziewczynka retro, ciągle jestem w przed- i powojennych klimatach.



Na zdjęciu nie dało się uchwycić, jak te skrzydła się kapitalnie mienią, ale i na filmiku słabo. Sami zobaczcie. Będziecie musieli sobie to wyobrazić. :)


Karteczkę zgłaszam też na wyzwanie w Gecko Galz - Moonlight and Magic. Magii nie brakuje mojej wielkanocnej wróżce! :)



24 komentarze:

  1. Daga, kolaż jest niesamowity! Cudna praca! I nie jesteś jedynym członkiem- jest Was 7 i tak naprawdę nie ma to większego znaczenia, bo wyzwanie#1 zaliczone! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, przecież ty masz bok A A nie "membera"!

      Usuń
    2. Właśnie potem zobaczyłam u Ciebie w galerii, pewnie przez to tło. ;) Ale co to za różnica. :)

      Usuń
  2. bardzo nietypowa kartka świąteczna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja wyzwania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraziłam sobie. Pieknie! I wciąż zapominam napisać, że świetne książki tam z tyłu masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietne robisz kolaże! Podziwiam z zachwytem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle.. może i będę nudna..., ale cudny kolaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Ci to wszystko wychodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nietypowa, ale ciekawa :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona Twoją pracą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie uskrzydlony luty...cudowna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh this easter fairy is so beautiful! I love her glittery wings! Thanks for joining the Gecko Galz challenge. Good Luck! x
    Carole DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Gecko Galz. Hope to see you again next time.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!