wtorek, 26 listopada 2019

Takie tam letnie klimaty

Tę pracę zrobiłam na listopadowe wyzwanie na grupie Ching-Chou Kuik. Wybrałam jeden ze starszych stempli i plan był zupełnie inny. Chciałam utrzymać pracę w błękitach i nawiązać do zimy, dlatego dmuchawce zrobiłam z pomponików, i to takich ze srebrną nitką. Choinki zimą są co prawdę zielone, ale wyszły jakoś zbyt zielone, może przez zielone tło stempla, a może przez to, że dziewczyna jest jednak ubrana letnio. Więc zmieniłam plany. :)


Tło zrobiłam warstwową maską Agaterii i według ich tutorialu, a do tuszowania użyłam distressów. Na wierzch nałożyłam kropeczki przezroczystą pastą brokatową (bo jeszcze wtedy to miała być zima :)).


Po bokach dokleiłam jeszcze choinki z wykrojnika, które też potuszowałam distressami, tylko na mokro. Użyłam tych samych kolorów, a zobaczcie, jakie mają różne odcienie na sucho i na mokro. Od czasu pomarańczowych kartek halloweenowych przyklejam wiele scrapków w taki sposób, żeby nie przylegały do tła całkowicie, mimo że nie są niczym podklejone. W ten sposób kartka jest płaska, a jednak warstwowa, i można ją wysłać w zwykłej kopercie.


Stempel wydrukowałam na zwykłym brystolu i pokolorowałam markerami alkoholowymi. Na nich jakoś białe żelopisy działają normalnie, tylko na kredkach nie chcą!


Do szafirków użyłam niebieskiego sticklesa. Pomponiki przykleiłam klejem na gorąco. Muszlę ślimaka pokryłam crackle accents. 


Wycięłam cały stempel z fragmentami tła, które pokolorowałam na zielono kolorem zbliżonym do choinek. Przykleiłam go na beermatę, która została mi po tekturkach. 






Na filmiku jak zwykle wszystko najlepiej widać. Przez wstrętną pogodę cały czas mam problem ze zdjęciami.



***
Pracę zgłaszam na listopadowe wyzwanie Ching-Chou Kuik
(do 26.11)


(do 30.11)



I jeszcze rozdawajka u Kasi 
(do 10.12)




14 komentarzy:

  1. Wspaniała i pomysłowa praca ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka. Chyba dobrze się stało, że zmieniłaś koncepcję z zimowej na letnią, bo jednak ślimak zimą...? Jakoś to do mnie by nie trfiało, a tak jest super! Wszystko świetnie razem współgra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A co to za różnica? Wróżek też nie ma, a ludzie nie jeżdżą na ślimakach. :)

      Usuń
    2. Trzeba by trochę zmienić - choinki oprószyć śniegiem, wróżce i ślimakowi założyć czapeczki, trawę zamienić na śnieg i już :)

      Usuń
  3. Jest piękna Daga! Ten ślimak mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Daga cudowne i piękne - wiem powtarzam się ale Twoje prace zachwycą :) Pozdrawiam Cię serdecznie.
    P.S Nie wiem czy Ci pisałam -ale masz rację jak się nagrywa filmik -to brokat lepiej widać na nagraniu :) Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is gorgeous. Just love your coloring. Just wanted to let you know that Bugaboo has a sale on images for just a little longer. https://bugaboostamps.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Daga wyszło super! Tło wspaniałe o przyjemnej barwie, pięknie pokolorowałaś stemple, a pomysł z pomponami świetny! :) Dziękuję za info o mojej Rozdawajce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałą, bardzo magiczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadbałaś o każdy szczegół! Pomysł z pomponikami uważam za bardzo udany. Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Zadbałaś o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. Zachwycam się twoim talentem za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!