sobota, 1 stycznia 2022

Inspiracja dla Cute As A Button

Dziś mam dla Was kartkę z niesamowitym digisem Cute As A Button Mardi Grass Party. Zachwyciła mnie sukienka tej dziewczyny, bardzo trudna do pokolorowania. Dałam dziewczynie skrzydła i została noworoczną anielicą. :)

Pamiętajcie, że każdego miesiąca i na grupie, i na blogu CAAB mamy wyzwania! To na grupie jest progresywne, więc choćby dlatego warto brać w nim udział!



Użyte produkty:
digis  Mardi Grass Party CAAB
czarna baza do kartki
papier do markerów alkoholowych Perfect Colouring Paper 250 gr
markery alkoholowe Tri-Blend, Copic i inne
biały żelopis Derwent
klej Hobby
mgiełki
pasta strukturalna holograficzna
biały brokat

3 komentarze:

  1. Cudowna praca.
    Genialnie pokolorowana kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the image and you have coloured her beautifully
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Cię wzięło na te nasycone głębią tła:) I dobrze,bo są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!