sobota, 1 stycznia 2022

Digi Doodle Studios - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Czas na kolejną inspirację dla Crafts Galore Encore Challenge Blog. Temat wyzwania to jak zawsze Anything Goes. Sponsor w tym miesiącu to Digi Doodle Studios. 

Wybrałam zimowego gnoma z kawką z piankami - prawda, że uroczy? Pokolorowałam go markerami alkoholowymi, a potem dodałam trochę drobiazgów mixed mediowych, np. białe błyszczące kropeczki i paski. 

Tło wykonałam mgiełkami. Popsikałam nimi bazę pokrytą białym gessem i wzorkami z paty strukturalnej. Dodałam też choinki wycięte wykrojnikiem TH i pokolorowane tuszem distress na mokro. Na to wszystko pokropiłam białą mgiełką - ale nie było jej za dobrze widać, zmieniła kolor na lekko jaśniejszy od tła. Więc dodałam jeszcze trochę białej ecoliny. Tło wyszło zadziwiająco fajnie, w niektórych miejscach widać błękitne kropki na fioletowym tle - gdybym chciała tak zrobić świadomie,k to na pewno by nie wyszło. :) 




Do wygrania są 3 digisy, więc warto wziąć udział. :) Można się zgłaszać do końca miesiąca.





4 komentarze:

  1. A gorgeous card. Antoni looks fabulous and your wintry background is beautiful.
    Best wishes for a happy 2022 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne tło, cudowne przejścia.
    Gnomek uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!