sobota, 1 stycznia 2022

Inspiracja dla Sheepski - Squares

Hej! No i mamy nowy rok, aż mi się wierzyć nie chce, że czas tak szybko leci. Przeraża mnie to, bo ja nadal tkwię w młodości, a moje ciało jakoś nie. :) 

Dziś startuje nowe wyzwanie na blogu, jego temat to SQUARES. Jako że zawsze mam problem z pomysłami, zrobiłam to najprościej, jak się da - moja kartka jest kwadratem. :) Sprzyjał temu kształt digisa z Alicją w Krainie Czarów. Cytat z Internetu - źródło nieznane. Tło to mgiełki metaliczne, więc mienią się różnymi kolorami pod światło obłędnie. Tam, gdzie fragment tła jest fioletowy, na krawędziach liter widać niebieski błysk. Szkoda, że mój telefon nie umie tego pokazać. Widać to tylko w sztucznym świetle.

Sklep

Blog

Grupa




Pracę zgłaszam na wyzwanie Crafty Animals :)

5 komentarzy:

  1. Great background and love the Alice themed images
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego twórczego i dużo zdrowia w Nowym Roku.
    Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful colours, colouring and background <3
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło jest nieziemskie, nasycone kolorami! Z ukazaniem na zdjęciach mięknienia się też mam pod górkę ;) Ale co nieco udało Ci się uchwycić. Wszystkiego dobrego i twórczego! ☺️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!