środa, 5 stycznia 2022

Sara i ja

Kolejny niebieski wpis do art journala, tym razem bardzo o mnie. Wykorzystałam digi z 2 ogólnodostępnych kompletów plus labek z kompletu, który Janet narysowała tylko dla mnie. Tak mi się podoba, że do dziś pokolorowałam jedynie Sarę, a za resztę się boję zabrać. :) Ale Sara jest śliczna, prawda?

Macie jakieś craftowe postanowienia noworoczne? Ja na ogół żadnych nie robię, ale w tym roku chciałam robić więcej prac ze szczurami i wykorzystać chociaż część odbitek i wydruków, jakie nazbierałam przez kilka lat wymian. :)





Tło jest metaliczne, bo użyłam metalicznych mgiełek, ale telefon jak zwykle nie chce tego uchwycić. :(

Pracę zgłaszam na wyzwanie Crafty Animals :)


6 komentarzy:

  1. Great journal page and love the images
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO! To coś o mnie. I jeszcze brakuje dopiski - totalny brak weny.
    A pokolorowane, jak zawsze, cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O braku weny też muszę coś zrobić, ale nie mogę jakoś znaleźć żadnego fajnego cytatu :)

      Usuń
  3. Great card, Dagmara. Nice to find you here. Happy New Year, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło jak zawsze wspaniałe,i pięknie pokolorowane digisy! Życzę dużo zaskakującej weny i zrealizowania twórczych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe tło i pieknie pokolorowane obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!