poniedziałek, 3 stycznia 2022

Naćpane elfiki

Dwa naćpane elfiki w bombkach zawisły na choince. :) Uwielbiam humor Lisy i jej digisy! Na choinki chciałam nałożyć pastę efekt lodu, ale okazało się, że jest twarda jak kamień, a na wierzchu rozrósł się jakiś brązowy pyłek - wyglądał jak synapsy! Kolejne medium, które się zepsuło, mimo że nie zostało wykorzystane do końca. Rozczarowujące, że tyle kasy idzie w błoto. Producentom w to graj. Za duże opakowanie trzeba zapłacić więcej, a jak się szybko zepsuje, to trzeba kupić nowe. Na mediach długo niepsujących się i w małych pudełeczkach nie da się aż tyle zarobić. Ale jednak jakieś to takie śliskie. 

Tak więc zamiast ice effect użyłam pasty z mikrokulkami - i jestem nią zachwycona! Mam nadzieję, że ona się szybko nie zepsuje, bo wygląda obłędnie! To naprawdę są mikrokulki, przezroczyste i mniejsze niż 1 mm średnicy, w przezroczystej paście - cudo!








4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe prace. Digsy są obłędne.

    Ja nie używam zbyt często mediów, ale też się wkurzyłam, bo musiałam wczoraj wywalić pół opakowania gel medium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twój ból, też bym się wkurzyła! Najgorsze, że nie ma małych opakowań, które można by wykorzystać do końca. One zawsze są za duże!

      Usuń
  2. Brilliant cards and love the Fabulous Elves in the baubles
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Elfiki są mega zabawne, takie po sylwestrowe ;) Z mediami rzadko używanymi też tak mam, że schną i nie da rady ich uratować. Czasami pomaga nalanie trochę wody i czekanie, aż coś zmięknie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!