piątek, 12 sierpnia 2022

#52strony (sierpień)

Tydzień 29. Zainspirował mnie positive AJ na Świrach, zrobiłam jeszcze jeden wpis z tegomiesięcznym cytatem - Morze żyje w każdym z nas. Idealnie pasuje do syrenki Kristy Smith, prawda?


Tydzień 30. Króliczki od Sassy Cheryl (sklep znowu otwarty!) i cytat z tego samego wyzwania co wyżej. 


Tydzień 31. W tym tygodniu mam wpis z jesiennym oposem z Colour of Love. Zauroczył mnie. I świetne było to, że obrazek można było pociąć i umieścić na wybranym tle. Moje tło dostałam od Kamili albo Ewy - zabijcie, ale nie pamiętam! Pomieszałam tła, które dostałam od dziewczyn w prezencie. :( Jeśli mam strzelać, to strzelam w Kamilę, a tło miało nawet idealny kształt, nie musiałam go przycinać - idealnie pasuje do mini art journala! Miałam problem z cytatem, ale wczoraj mnie oświeciło! Ten pasuje idealnie! Pamiętacie, z jakiego to filmu?


Tydzień 32. Jeśli nie pomyliłam teł, to znowu jest tło od Kamili, tylko dodałam paprotkę. :) Krasnoludek jest z VLS, a cytat to Jan Czarny. 

2 komentarze:

  1. Umiesz się bawić Daga obrazem i słowem. Świetne karty!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Twoje wpisy.
    Cudny ten morski. Bo uwielbiam morze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!