sobota, 6 sierpnia 2022

TAZ XVI

 TAZ XVI nadszedł i robimy prace bajkowe z dodatkiem chrobotka, sizalu albo patyczków. Te dodatki mnie przerastają, na razie udało mi się tylko 2 ATC z chrobotkiem zrobić. :) Poniżej ateciaki, zakładki i wpis do #52strony. Cytat o krasnoludkach - Jan Czarny. Tła Alicjowych ateciaków to ITD. Do wpisu do AJ i zakładki w kształcie taga użyłam teł, które dostałam od Kamili. Tło w tej podłużnej zakładce dostałam jako gratis w sklepie, gdzie zamawiałam tusze alkoholowe. 2 ATC z krasnoludkami mają za tło pozostałości z jakichś moich starych odrzutów.















2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!