poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Fred She Said - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Na Crafts Galore Encore znowu mamy wyzwanie o moim ulubionym temacie: Anything Goes. :) W tym miesiącu sponsorem jest Fred She Said. Zrobiłam 6 ATC, kartkę i zakładkę, bo Rosey jest przeurocza i nie mogłam się oprzeć! Halloween Rosey jest [tutaj], a Christmas Rosey [tutaj]. Wykorzystałam i digisy do kolorowania, i pre-colored. Ciekawe, czy zgadniecie, które są które. :) Dwa pieski i największy prezent skleiłam w warstwach. 

Do teł wykorzystałam grit paste TH i mgiełki distress oxide i Lindy's. A na wierzchu chlapania białą ecoliną. Digisy kolorowałam markerami alkoholowymi. 

Nagrodą dla zwycięzcy wyzwania jest voucher na 10$ w sklepie Fred She Said. :)

Sklep i blog

Facebook











2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!