niedziela, 21 sierpnia 2022

Roślinny wpis do AJ

Od Alinki dostałam ostatnio kilka stron odbitek stempelków, o których marzyłam, a nie miałam szans na posiadanie. Do tych mikrolaleczek ze Stampin' Belli mam słabość. :)

Tło jest cytrynowe, a różowe kropeczki są metaliczne, ale telefon oszalał. :(

Wpis poczyniłam na szybko w nocy, bo jakoś muszę nadrobić z 8 zaległych lajwów Kamili. Ten był na temat: Roślina.

Autorem cytatu jest János Háy. Zupełnie nie znam tego człowieka. Jeśli ktoś wie, czy to z jakiejś wypowiedzi, czy z książki - dajcie znać!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!