sobota, 20 sierpnia 2022

Inspiracja dla Sheepski - My Favourite Colour Is... Blue!

Hej, hej! Lato w pełni, ale przychodzę do Was z projektem zimowym. :) Ice Queen została bohaterką mojego zimowego wpisu do mini art journala. Muszę się Wam przyznać, że ten digis długo czekał. Bardzo mi się spodobał, więc go wydrukowałam, wycięłam i... nie wiedziałam, jak go pokolorować, jak ogarnąć te maleńkie kropeczki. Było ciężko, nawet czubeczki markerów nie są wystarczająco cieniutkie! Ale jakoś poszło!

Sklep

Blog

Grupa


2 komentarze:

  1. She's so gorgeous, love her in those icy blues! The background is also awesome <3
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zimowy projekt.
    Bardzo mi się podoba przełamanie kolorystyczne fioletem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!