środa, 10 sierpnia 2022

Kto mnie uszczęśliwi cz. 2

Ciąg dalszy moich zabaw i wymian ATC. 


Takie cudeńka przyszły od Żanety Nawieśniak!



Zakładkę i absolutnie niesamowity obrazek dostałam od Justynki (Tyna Tyna). Wiecie, że Justyna robi takie obrazki na talerzykach z kartonu? Cudowny pomysł! Dostałam od niej też jeden czysty talerzyk, więc myślę, że też spróbuję, jak się odważę. Ale jak miałabym osiągnąć takie cudowne tło?


Dzisiejsza poczta (27.07) przyniosła mi bogactwo różnorodności. Karty ATC od 3 dziewczyn i zakładki! Smok od Małgosi Drozdowskiej; szczurek od Nathalie NL; Calineczka i Mały Książę od Darii Minorczyk. A zakładki od @fukurotsuinsu!





I jeszcze jedna paczuszka dziś przyszła. Wyładowana dobrami paczuszka od Ewy Flor! Czego tu nie ma! Ewa to zawsze wie, co kocham, i dzieli się hojnie, aż mi głupio! Nie wszystko wrzucam, cudownych teł i drobiazgów tu nie ma, ale cudna torebusia, ATC, zakładka i magnesik (genialny pomysł!) muszą być!





No i jeszcze list od Kamili Pietroń sprzed kilku dni! Kamila też obdarowała mnie cudnymi tłami i drobiazgami, ale głównie ateciakami!



Małgosia Piekutowska uszczęśliwiła mnie przecudnym ateciakiem, a do koperty wsadziła mi też własnoręcznie robiony gotowany papier z kwiatami z jej ogródka!



Dziś (2.08) Aneta Kiljan uszczęśliwiła mnie cudami absolutnymi! Tu pokazuję tylko jej prace, ale dostałam też cudne tło, magnesik i słodkości. :)





Daria Kryś uszczęśliwiła mnie 3 ateciakami. :)



Klaudia Ciuk uszczęśliwiła mnie takimi ateciakami:



Ania Śmiałek też mnie uszczęśliwiła:



I Alicja. :)



3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!