sobota, 1 października 2022

All Dressed Up - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

 Mamy kolejne wyzwanie w Crafts Galore Encore o ulubionym temacie - Anything Goes. :) W tym miesiącu sponsorem wyzwania jest All Dressed Up. 

Przygotowałam inspirację w postaci kartki świątecznej, do której wykorzystałam 2 digisy: pieska i uroczą parkę. Uwielbiam te sweterki! 

Tło zostało wytłoczone folderem do embossingu, a potem pokolorowane mgiełkami. Na koniec dodałam niebieski i złoty wosk. 

Zapraszamy do wyzwania! Do wygrania są 2 digisy ze sklepu All Dressed Up!

Sklep

Blog

Grupa



3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!