środa, 5 października 2022

Jesienny tag

Kasia zrobiła lajwa, na którym robiliśmy jesienny tag. To mój raptem drugi tag w życiu! I prawie wcale nie powstał, bo nie miałam z czego go robić. Wcięło mi gdzieś jesienne papiery z liskami - może już ich nie mam? Użyłam grafik AB Studio i 2 innych arkuszy z zieleniną, do tego nieco chrobotka i sztucznych gałązek, kropelek przezroczystych i wstążeczki vintage ribbon. No i chlapania białą ecoliną! Trzeba było kombinować, bo nie za bardzo miałam z czego zrobić ten tag. Nie korzystam z papierów, więc prawie ich nie mam. 

Na tło przykleiłam serwetkę, żeby zrobić fajną teksturę. Nałożyłam na nią potem gesso i pomalowałam farbami akrylowymi. Teraz myślę, że może lepiej wyglądałby zielony. 




Wczoraj napełniłam koszyk w AB Studio grafikami, które uwielbiam, ale na razie leżakują, bo się zastanawiam, czy będę z nich korzystać, skoro praktycznie nie robię tego rodzaju prac. Żeby taki tag wyglądał fajnie, to trzeba mieć dużo tych wycinanek, trzeba nałożyć wiele warstw. A ja musiałam sztukować wycinanki dodatkowo z 2 różnych firm i jeszcze do tego gałązki z ali. Na dół nie miałam nic, więc musiałam dokleić chrobotek, choć chciałam, żeby tag był raczej płaski. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!