niedziela, 2 października 2022

Wymiany

Od Alinki AMG dostałam cudowności, mnóstwo odbitek stempli, a do tego ATC:



Ateciak od Iwonki Gulbinowicz na wyzwanie pt. Tropiki. :)


Te cudne mixed media dostałam od Anety Brawańskiej. Czaszunia - to moje klimaty! Chciałabym się tak nauczyć!



Kasia Janoska zrobiła dla mnie taki cudny sweterek krzyżykami na kanwie plastikowej. To moja pierwsza karta w tej technice!



A to karty na wymianę pt. Friendship. I te karty, i zakładka poniżej to prezent od Briana Newbeggina - wymiana historyczna, bo pierwszy raz wymieniam się z panem! Panowie też scrapują!



Dziś mam jeszcze kilka cudów! Wymiany dają tyle radości! Od Czarnej Damy dostałam haftowane krzyżykami wielkanocne ateciaki. Te krzyżyczki są tak maleńkie, aż mi się wierzyć nie chce, że to możliwe!



Ręcznie rysowane ATC przyszło od Lindy Garner z zabawy #ktomnieuszczęśliwi. :)


A do tego zakładki i ateciaki od Kasi Gałeckiej! Te pszczółki miałam właśnie od Kasi, dzięki niej jedna zostanie ze mną. :)



Poniżej cudeńka, jakie dostałam od Uli! <3 W pakiecie były jeszcze suszki, tła, gotowany papier i strona z podróżującego AJ, ale tę wstawię do innej notki. :)



Dziś (9.09.22) przyszły cuda, które wygrałam w wyzwaniu Grety Art Studio. Robiliśmy ATC co tydzień na inną literkę alfabetu. Dziewczyny zagłosowały na zestaw moich kart, dlatego wygrałam nagrodę od Małgosi - różne przydasie, ale przede wszystkim zestaw jej kart robionych na to wyzwanie!


Urodzinowa przesyłka od Darii Kryś przyniosła mi tyle zachwycających niespodzianek! Wszystko w jesiennych kolorach, które uwielbiam! Najbardziej zakochałam się z ateciaku ze szczurkiem i zakładce! <3





15.09 przyszły 2 przesyłki. Jedna z cudną niebieską zakładką od Iwonki Gulbinowicz - to z wymiany na Świrach. :)


Druga od @oczkowlewo - zakładka z moim szczurkiem Dexterem zrobiona z glinki. Pierwsza taka w mojej kolekcji. A do tego broszka ze Zgredkiem. <3






3 komentarze:

  1. Wow! ile cudowności pokazałaś Daga. Zgredek - uwielbiam:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! ale wspaniałości! Napatrzyłam się na Twoje i wymiankowe ATCiaki i też się na wymiankę zgłosiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!