piątek, 21 października 2022

Wpis do AJ - Jack i Sally

Dziś wpisik do AJ na wyzwanie positive AJ na Świrach. W tym miesiącu robimy wpisy z cytatem z Kubusia Puchatka. Ale u mnie nie Puchatek. Zrobiłam wpis miłosny z Jackiem i Sally Tima Burtona. Specjalnie obejrzałam film jeszcze raz, żeby wiedzieć, jak te postacie pokolorować, i zrobiłam coś kompletnie dla mnie niezwykłego - użyłam wielu kolorów w niespodziewanych miejscach - na twarzy Sally, na garniturze Jacka. Inspirowałam się obrazkiem, który wrzucę na samym dole.

Wpis leci też na TAZ, specjalnie użyłam farb akrylowych do tła. Chciałam, żeby wyglądało trochę jak garnitur Jacka - niby czarne, ale żeby kolory i metaliczność przezierały. I pod światło to widać!

Jednak na TAZ nie poleci, bo co prawda są akryle, ale nie ma nic do zjedzenia. ;>






1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!