piątek, 14 października 2022

Wpis do AJ i ATC

Chciałabym się jeszcze powymieniać z dziewczynami wpisami do AJ, ale jestem tak bardzo ze wszystkim do tyłu, tak niewiele ostatnio robię, że postanowiłam, że najpierw zrobię kilka wpisów na zapas, żeby dziewczyny mogły sobie wybrać wpisy. 

Ten zgłosiłam też na wyzwanie na grupie LeAnn's. Liska wygrałam w poprzednim wyzwaniu. Tło to metaliczne mgiełki z miką TH, mają cudownie mocne kolory, ale niestety do lata zdjęcia będą wychodzić źle, bo nawet w samo południe nie ma już słońca.





A na wyzwanie progresywne w Outlawz zrobiłam ateciaka - jednego! - z digiskiem Lizzy Love. 



3 komentarze:

  1. Adorable, thanks for playing in The Outlawz progressive challenge!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is so beautiful, thanks for sharing it with us at the Outlaws Progressive Freebie Challenge Blog.
    Big hugs Ilonka DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Dagmara I know what you mean about no sunlight..... I go to work in the dark and by the time I get home the sun is round the other side of the house.... photos don't show the twinkle :(

    Thankyou for including the little ghost on your ATC, lord knows how you make such tiny works of art look so detailed!

    Thank you very much for your lovely atc with our freebie this month.

    Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)

    Mandy ♥

    DT For The Outlawz Progressive Freebie Challenge

    Made By Mandy – My personal Blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!