czwartek, 20 października 2022

Inspiracja dla Sheepski - Birthdays

Październik przynosi nowe wyzwanie na fb Sheepskiego. Opcjonalny twist to Urodziny. Mój wpis do art journala jest mało urodzinowy, za to zmiksowałam polskie Dziady z hamerykańskim Halloween - to jeden z moich ulubionych motywów. Lubię te historie o przodkach i święta przodków w różnych krajach, o ile mają własne święto i ni kopiują cudzego. W Polsce mamy rodzime Dziady, o których ludzie już prawie zapomnieli. 

Andrea narysowała jesiennego gnoma w liściach jeszcze we wrześniu. Tłem dla niego jest faktura za prąd, na której barwiłam roślinki do innej pracy, oraz suszki, które dostałam od Iwony. Myślę, że ten gnom pięknie wpisze się także w czyjeś jesienne urodziny.

Sklep

Blog

Grupa



2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!