środa, 26 października 2022

Twistoonowe gnomki

Bardzo mi się spodobały te tła, więc zrobiłam z nim jeszcze kilka prac - kartkę i wpis do mini art journala. Jedno i drugie z digisami Lisy Cree - Twistoon. Lisa otworzyła nowy sklep, część jej digisów już możecie tam znaleźć. 

Tło proste - popsikałam mgiełkami i nastemplowałam paprotki. Digiski są oczywiście pokolorowane markerami alkoholowymi, w większości tri-blendami. Kolorując muchomorki, inspirowałam się kolorowaniem samej Lisy, łączyłam kolory, których sama bym nigdy nie połączyła. :) Miałam mnóstwo frajdy i radości!

 



Pierwszy cytat pochodzi z wiadomej piosenki, autorem drugiego jest Whalt Disney. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!