wtorek, 1 listopada 2022

Anything Goes - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Mamy kolejne wyzwanie w Crafts Galore Encore o ulubionym temacie - Anything Goes. :) W tym miesiącu nie mamy sponsora, ale nie martwcie się, Carole przygotowała nagrodę - bon na 15Ł do Etsy!

Przygotowałam inspirację w postaci ATC z digisami Vera Lane Studio. I tu zmiana - nie są halloweenowe. Są związane z polskimi Dziadami. Nie mogłam znaleźć żadnego cytatu związanego z tym świętem, bo google wyrzucał mi ciągle cytaty z "Dziadów" Mickiewicza, więc w końcu uległam i ich użyłam, co sprawiło, że karty są jeszcze bardziej polskie. :) 

Tło wytuszowałam distressami na sucho i pochlapałam wodą.

Zapraszamy do wyzwania! 





1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!