środa, 16 listopada 2022

#52strony (październik)

Tydzień 37. Kolejne tło w prezencie - myślę, że od Kamili, ale nie wiem, czy powinnam zgadywać, bo nie jestem w tym za dobra. :) Kocham tła od dziewczyn, dają mi wolność robienia czegokolwiek nawet w takim słabym okresie. Digi to VLS. Pudelkowi dałam kapelusik z innego setu. :) Inspirowałam się pracą Cass Stomboli, choć u mnie inne kolory i nawiązanie do Halloween. 

Napis napisałam odręcznie, bo inaczej musiałabym zmarnować całą kartkę papieru, żeby go wydrukować. Zawsze zazdroszczę dziewczynom, że mają ładne pismo. Moje - jak widać. :(


Tydzień 38. Lubię motywy horrorowe, związanymi ze świętami zmarłych na całym świecie. A to praca dla Last Minute Manda - w listopadzie jestem tam Guest Designerem!



Tydzień 39. Dawno nie robiłam kolażu, jakoś nie miałam weny. Ten czekał kilka miesięcy, aż się doczekał. Cytat to fragment jednej z moich ukochanych piosenek. Pięknie ją śpiewali Krzysztof Krawczyk i Kamil Czeszel, ale najbardziej mnie poruszyła w wykonaniu Piotra Cugowskiego. Ten cytat jest wstrząsający i bardzo pasuje do sytuacji osób z chorobami ultrarzadkimi. Nawet w sensie dosłownym...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!