niedziela, 20 listopada 2022

Inspiracja dla Sheepski - Christmas Is Coming

Startuje świąteczne wyzwanie na fb Sheepski. Temat jest dowolny, ale opcjonalny twist to Christmas is Coming, więc użyłam jakże uroczego digisa - Skully Christmas. :) Od dawna go lubiłam, ale jakoś wcześniej nie miałam okazji. 

Tło to kawałek tektury, jakiegoś opakowania, wypychacza do paczek, żeby zawartość nie latała. Popsikałam go mgiełkami bez żadnego podkładu. Dodałam trochę pasty pękającej i potuszowaną gałązkę. 

Sklep

Blog

Grupa



1 komentarz:

  1. So creative with recycling, I love the background you created for him and beautifully coloured!
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!