poniedziałek, 14 listopada 2022

Szczurkowa kartka świąteczna

Krista Smith zamyka sklep na Etsy, była wyprzedaż 50% i na niej kupiłam sobie żłób. Wiem, że niektórzy mają fetysz stóp, ale ja mam dokładnie przeciwnie, stopy mnie brzydzą, więc musiałam je zamienić na coś przyjemnego - na szczurka! Obydwa szczurki to stemple, ale nie wiem jakiej firmy - jeśli ktoś wie, to proszę o cynk. Mam tylko odbitki, które dostałam z międzynarodowej wymianki ATC (tak, sępię od wszystkich szczury :D). Napis sama wymyśliłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!