piątek, 11 listopada 2022

PCJ 9/22

Dziś pokażę Wam PCJ 9/22 o temacie "Bajka". Nie wszystkie bajki mi się zmieściły, ale i tak kilka udało mi się upchnąć. :D A jakie są Wasze ulubione bajki z dzieciństwa? I które bajki rozpoznajecie?

Kusi mnie, żeby zrobić coś także z bajkami dorosłości. :)

Tło wycięte z papierów z Actiona, które dawno temu dostałam od Ewy! Cytat to łacińska sentencja, której autorem jest Horacy.




Od góry: Pszczółka Maja, Makowa panienka, Koziołek Matołek, Mała Mi i Buka, Kłapouchy, Bromba, Bolek i Lolek, Sąsiedzi, Miś Kolargol, Myszka Miki, Miś Uszatek, Krecik, Rumcajs, Reksio, Pyza na polskich dróżkach, Smerfetka, Pluto. 

Rozpoznaliście wszystkie? :)

1 komentarz:

  1. Wszystkie ulubione bajki telewizyjne u Ciebie! Fajnie to wymyśliłaś i super upakowałaś na karcie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!