sobota, 12 listopada 2022

Zimowe ateciaki

Ewa ogłosiła kolejny TAZ na Świrach, robimy tag, ATC i zakładkę (lub zamiast zakładki) o temacie "Pada!". Dodatkowy twist to ruchomy element. U mnie ateciaki zimowe z digisami Twistoon i Kinda Cute. Pada - śnieg, do którego użyłam grit paste, pasty pękającej i srebrnej pasty strukturalnej. Ruchomy element to oczka. 

Jeśli chodzi o drzewka, to zapomniałam, że ten papier zachowuje się, jakby był tłusty - zbija mgiełki w dziwne plamy, tego białego pomiędzy nimi nie da się zabarwić w ogóle. :( Na szczęście karty są zimowe, więc choinki mogą udawać, że są ośnieżone. 

Długo się zastanawiałam, czy dodać napis, czy nie. Ale jedna seria miała być dla specjalnych koneserów, którzy biorą w ciemno, więc napis być musiał. :) Pochodzi z mojego ulubionego mema. Zdjęcie z napisem dodam, jak zrobię. :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!