czwartek, 5 sierpnia 2021

Harry Potter, Star Wars & Co. Paper Nest Dolls

Na weekendowej grupie Paper Nest Dolls odbył się fantastyczny event z kolorowaniem digisów i robieniem kartek. Wyposażono uczestników w digisy i papiery. Lajwy nauczyły mnie wielu nowych tipsów, mimo że nie miałam tylu Copiców co autorki ani tak dobrej lupy! Jakich lup używacie do kolorowania? Bardzo jestem ciekawa, bo wiem, że okulary nie wystarczają, nawet jeśli są o pół dpi silniejsze, niż się potrzebuje. I kto mi podpowie, jak pozbyć się ruchów mimowolnych? To są 2 największe problemy przy kolorowaniu, jakich doświadczyłam - podpowiedzcie mi, proszę, rozwiązanie. Próbowałam lup nagłownych, ale kolidują z okularami, notorycznie spadają, a do tego powodują migreny. :( Na stojącą nie mam miejsca na biurku, poza tym jakiś ruch mimowolny zaraz by ją strącił.












3 komentarze:

  1. No, teraz to już jestem więcej niż zachwycona, bo na pięknych tłach moi ulubieni bohaterowie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pokolorowane prace.

    P.S. Może okulary lupowe nakładane na zwykłe okulary.
    coś takiego
    https://allegro.pl/oferta/lupa-szklo-powiekszajace-na-okulary-do-czytania-2x-8458488611?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_Fotografia&ev_adgr=Pozosta%C5%82e&gclid=CjwKCAjwx8iIBhBwEiwA2quaq8B6Lz1EH7Q0HgAJ9tTDzxQ125CiMuUeAE8PQ9HcD8zZ2ikgGWyeahoC8xIQAvD_BwE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby super, Dorotko! Ale jak to mocować do uszu? Jak pracuję, to nie patrzę przed siebie, tylko w dół, na biurko, a i bez lupy okulary nabawiły się jakiejś manii spadania. :/ Nabawiły się, bo wcześniej żadne tego nie robiły, a teraz robią tak obie pary, jakich używam. :/

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!