niedziela, 15 sierpnia 2021

Wyzwania sierpniowe cz. 2

Odkąd RAM zaczęła poprawiać digisy na png, można robić takie cuda. Wkleiłam digis RAM w tło Tiddly Inks. Wystarczyło pokolorować, dodać trochę błyskotek i gotowe! Sierpniowy album wyzwania RAM znajdziecie [TUTAJ]. 



Na sierpniowy DOTM challenge przygotowałam wpis do mini art journala. W tym miesiącu pracujemy z digiskiem "Pretty Calf" - prawda, że słodziak?

Pokolorowałam go markerami alkoholowymi. Do zrobienia tła użyłam gessa, pasty strukturalnej, maski i mgiełek. 



Trzecie wyzwanie mamy na grupie SDJPC i w tym miesiącu pracujemy z taką panienką. :)



Kocią panienkę zgłaszam do kociego wyzwania. :)

3 komentarze:

  1. Beautiful pieces of art Dagmara 🥰 love them both! I really love your coloring of the pretty calf, and the pink flora behind her... like she's walking in a meadow! Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne prace :) Podoba mi się szczególnie te liściaste tło! Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous cards and amazing background works :-)
    Thank you for coming to play at SUYP Cats Challenges.
    Hugz
    IKE =^..^=

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!