czwartek, 26 sierpnia 2021

Kreatywna zabawa

Hej! Dziś wyjątkowy post - kreatywna zabawa zapoczątkowana przez Agę. Z bloga na blog przekazujemy sobie książkę-album z obrazami małej autystycznej dziewczynki, Oli Sikorskiej, i tworzymy swoje praca inspirowane twórczością Oli. 


Ola maluje akrylami, inspiruje ją przyroda. Do jej obrazów dołączone są wiersze Anny Lisowiec - jednym z cytatów zilustrowałam swoje prace.







Ten cytat bardzo pięknie charakteryzuje osoby z ASD! Powyżej kilka prac Oli. Próbowałam tak jak Ola zrobić tło akrylami, także z użyciem gelli plate, ale chyba coś się stało z moimi farbami, bo część z nich zostawała na gelli, odrywając przy tym kawałki papieru z tła. Nie wiem, dlaczego tak się działo, ale to zdecydowało, że tła wykonałam mgiełkami, a z uzyskanych akrylowych teł wycięłam skrzydła dla wróżek. Akryle nakładałam trochę pędzlem, a trochę palcami, jak Ola. :)






Zielona wróżka to digis VLS, a niebieska - WonderStrange (jest do pobrania za darmo!). Obie pokolorowałam markerami alkoholowymi, za wyjątkiem skrzydeł. 

Do teł użyłam różnych mgiełek. Na brzegach nałożyłam wzorki przez maski. Musiałam je potem trochę wytuszować na czarno, bo zupełnie nie były widoczne. 

Jeśli chcecie się przyłączyć do zabawy, to piszcie do Agi na blogu - myślę, że nie odmówi nikomu dopisania się do kolejki. :)

Pamiętajcie, proszę, że autyzm, ZA, to nie choroba. Nie chorujemy i nie cierpimy na autyzm. To pełnoprawny wzorzec neurorozwoju, jak Wasz neurotypizm! Autyzm nie jest niebieski, jest wielokolorowy! Jeśli chcecie poczytać więcej, to na moim blogu jest sporo notek o zespole Aspergera, bo jest to jeden z objawów EDS6a; zapraszam. :)

[TUTAJ] znajdziecie pracę Agi, a w jej notce linki do prac Etoile i Ewy, które były przede mną. 

7 komentarzy:

  1. Wspaniała inicjatywa. Cytat bardzo mi się podoba, a motyle na kartach świetnie oddają myśl. W tym Daga jesteś rewelacyjna - ta gra skojarzeń... Super!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Forma tego albumu jest dla mnie idealna - bo zawiera i obrazy, i wiersze. Aż się prosiło o pracę ilustrowaną cytatem!

      Usuń
  2. jak zwykle fajne prace z ciekawą historią w tle. Dzięki Tobie spróbowałam się dopisać, zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mam nadzieję, że się uda! I bardzo jestem ciekawa Twojej pracy!

      Usuń
  3. Jak zwykle u Ciebie pięknie i bardzo emocjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory i bardzo poruszający wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna inicjatywa. I cudowny wiersz. A ja, jako osoba WWO (czyli wysokowrażliwa) też się pod cytatem podpisuję całą sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!