niedziela, 1 sierpnia 2021

Beccy's Place - inspiracja dla Crafts Galore Encore (18)

Kolejny miesiąc to kolejne wyzwanie w Crafts Galore Encore! Temat jak zawsze dowolny, a sponsorem w tym miesiącu jest Beccy's Place!

Wykonałam wpis do art journala, wykorzystując 2 digisy Beccy's: Pine ForestMum's Quilted Coat. Zwróćcie, proszę, uwagę, że obydwa to freebisy. :) Po wydrukowaniu drzew wytuszowałam tło na sucho distressami, a potem pochlapałam wodą. Dziewczynę pokolorowałam markerami alkoholowymi. Zależało mi na lekko mrocznym klimacie lasu, ale ze światełkiem w tunelu. ;) 

Cytat z piosenki Bovskiej "Kaktus": 

Podstępnym uderzeniem zniszczyć chciał,
Ja stoję prosto, nie otworzę bram"




Nagrodą w wyzwaniu jest voucher na 10$AU do sklepu Beccy's. :)





2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!