czwartek, 12 sierpnia 2021

Wyzwania sierpniowe cz. 1

W sierpniowym wyzwaniu w Outlawz pracujemy z digisem Twinkle Lane Designs. Jak zobaczyłam samochód, byłam wstrząśnięta i zmieszana - nie umiem kolorować samochodów, a zwłaszcza karoserii! Już myślałam, że wypadnę z wyzwania, ale szczęśliwie nadszedł pomysł ze starym rzęchem i miałam dużo zabawy z rdzą. :)



Drugie wyzwanie to Kinda Cute. Co prawda w tym miesiącu mamy fajnego freebisa z dziadkiem, ale te zebry planowałam od miesięcy! Nigdy się nie wyrabiam w maju z pracami związanymi z EDS, więc w końcu postanowiłam, że będę je robić cały rok - bo przecież chorzy chorują cały rok, a nie tylko w maju, a świadomość ludzi nt. EDS6a jest nikła. Więc [TUTAJ] jest więcej. :)

Zrobiłam wpis do mini art journala z tłem jak wyżej: gesso, maska, pasta, mgiełki. :)


Na ArtGrupie ATC w sierpniu robimy ATC z trójkątami i całą symboliką, jaką niosą. Pojechałaaaam! Tęczowe tło to nie tylko LGBTA, ale przede wszystkim symbol wielokolorowego autyzmu (nie jest niebieski!!). Trójkąt to symbol wiedzy, a skierowany w dół - to pierwiastek kobiecy; jego szaro-fioletowe odcienie to aseksualność. Na wierzchu wizerunek Anubisa, boga śmierci o głowie psa, dzierżącego Ankh (symbol życia i kobiecego łona). Ankh współcześnie ma znaczenie mistyczne i magiczne, jest amuletem, który ma nieść wieczne życie i zdrowie, więc w ten sposób jeszcze mi się udało pośrednio nawiązać do EDS. :) Jest też symbolem wody, stąd niebieskości.


2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!