piątek, 20 listopada 2020

ATC ze Strzelcem

Listopad jest miesiącem Strzelca, więc powstała kolejna ATC. :)


A wiecie, skąd się wzięło to tło? U mnie nic nie ginie. :) Robiłam ATC, która miała tęczowe tło robione distressami na mokro. Po podniesieniu bazy została distressowa breja właśnie w takim czerwonawym kolorze. Szkoda mi było ją zmarnować, więc złapałam bazę, której używałam do odrysowywania ATC, i przyłożyłam ją do brei. Zrobiło się takie lekko brzoskwiniowe tło. Grzybki też pokolorowałam distressem. Później stwierdziłam, że to magiczne grzybki i dodałam trochę brokatu. :)


ATC zgłaszam na wyzwanie w ArtPiaskownicy:





8 komentarzy:

  1. This is brilliant!! I am a Sagittarius :D

    Thanks for sharing it with us at I Love Promarkers,

    Hugz Tinz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wykonanie, lubię tą serię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. Wszystkie twoje tła to dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy tworzysz breji. Życzę Ci dużo brej 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on milusi. Dziękuję, za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło - kolejna zachwycająca praca :-) BRAWO! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!