niedziela, 1 listopada 2020

Gecko Galz - inspiracja dla Crafts Galore Encore (9)

  To moja dziewiąta inspiracja dla Crafts Galore Encore Challenge Blog. Ten czas tak szybko leci, że nie nadążam! :)


Temat wyzwania #81 to Anything Goes

Sponsorem w listopadzie jest Gecko Galz. 



Do wygrania jest voucher na 25$, więc warto wziąć udział. :) Można się zgłaszać do 30 listopada.

Warto zaglądać na blog GG, bo prawie z każdym wpisem można dostać freebie. :)


W tym miesiącu wykonałam 2 prace. Pierwsza to Duch Lasu - jesienna praca w 3D.










Stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Najlepszą zabawę miałam, komponując wszystko dookoła niego. Użyłam listków barwionych distressami na mokro, różnych gałązek jesiennych, żołędzi, grzybków, mchu, nosków itd. Rzadko robię tego rodzaju prace, przeraża mnie ich nieprzewidywalność, to, że nie da się dokładnie zaplanować, co gdzie się przyklei, ale jak tylko zobaczyłam ten stempel, od razu wiedziałam, że to Duch Lasu, a nie żaden św. Mikołaj! :)



Druga praca to kartka z pingwinkiem. Bardzo prosta. Tło zrobiłam mgiełkami. Drzewka wycięłam wykrojnikiem, a potem pokryłam białym gessem i ice effectem. To samo z czapeczką. Stempel pokolorowałam markerami alkoholowymi. 



Dzięki, że zajrzeliście!
Zapraszam Was na wyzwanie! Bardzo jestem ciekawa Waszych prac. To może być jakikolwiek projekt, niekoniecznie kartka. :)

Temat to zawsze Anything Goes.


Pracę zgłaszam do wyzwań:

świąteczną pracę z pingwinem - GG White Christmas 29.11


 Anything Goes 13.08



11 komentarzy:

  1. Hi this is a stunning project. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Duch Lasu jest magicznie bajkowy.
    Fajna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmara, your Green Man 3D project is stunning! I love the selection of leaves, flowers and tiny toadstools you used to decorate around the image. The card you made is soooo cute with a perfect sentiment. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój dobór kolorów. Obie prace świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta praca "na bogato" :) A kartka z pingwinkiem cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie, obie prace wypracowane!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie prace świetne, ale leśna jest mega! Tyle szczegółów! super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace świetne, ale pierwsza rewelacyjna, taka "puchata" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I've seen penguins in zoos and they are really cute. Yours has been great, Dagmara
    Grat texture on the Green Man!
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow!!! Ta jesień jest niesamowita! Wszystko pięknie poukładałaś. A pingwinkowa kartka to uroczy słodziaczek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!