czwartek, 5 listopada 2020

Halloweenowe dynie. Inspiracja dla Stampers Delights (2)

 Dziś chciałam Wam pokazać kolejną kartkę halloweenową na moim ulubionym tle wykonanym farbą pudrową Cadence. To moja ulubiona farba do tła, wygląda jak mur jakiegoś budynku. Dopiero niedawno odkryłam, że ma też inne kolory! 

Na farbkę nałożyłam zacieki (maską) i wyembossowałam je industrialnym pudrem (który też uwielbiam!). Na to wszystko jeszcze nałożyłam preparat rdzy w 3 kolorach i pozwoliłam jej zrobić fikuśne zacieki. Rdzę poprawiałam tyle razy, aż uzyskałam efekt, o jaki mi chodziło. 

Stempelek Stampers Delight pokolorowałam markerami alkoholowymi. Aż się prosił o zakrwawienie noża. :D

Store https://www.stampersdelights.com/store/c18/%2AALL_DIGITAL_STAMPS_PRODUCTS%2A.html#/

FB Group https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/









8 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!