piątek, 27 listopada 2020

Świąteczna ze szczurkiem :)

 Oto karteczka świąteczna dla zaprzyjaźnionych szczurolubów, od których otrzymałam wiele szczurów i wiele pomocy, nie tylko szczurzej. 

Tło to Di's, dokleiłam tylko śnieżną podłogę z papieru brokatowego. Stempelki z Limited Runs, jeden z freebie progressive challenge - bałwanek - na wyzwanie listopadowe. Bałwankowi wkleiłam rączki z gałązek. Szczurek trzyma bombkę, ale pokryłam ją crackle accents, a na to przykleiłam jeszcze kilka maleńkich cekinów. Jak zwykle ciężko to sfotografować. 





6 komentarzy:

  1. Ślicznie. Kartka na bardzo ciepły przekaz "dobrze, że jesteś". Zrobiona idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, słodka i jakże ważny napis"dobrze, że Jesteś"

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, słodka i urocza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. O to to! O tym mówiłam przy moim pierwszym dzisiejszym komentarzu, znajdziesz sobie... To właśnie Twoja Praca! Przecież kartki świątecznej bez szczurka nie może być :) to takie normalne 🐀

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!