niedziela, 1 listopada 2020

Inspiracja dla Stampers Delight (1)

 Stała się rzecz niemożliwa - zostałam zaproszona do DT Stampers Delight! Brak mi słów, naprawdę nie wiem, co napisać, nigdy o tym nawet nie myślałam! Bardzo mnie to podniosło na duchu, zwłaszcza że Janice jest niesamowicie życzliwa i rozumiejąca. Trzymajcie kciuki, żebym nie zawiodła! <3

Pierwszy projekt dla SD to kartka świąteczna ze stemplem z listopadowego releasu. Stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi, a potem użyłam do ozdoby kilku mediów - pasty lodowej do czapeczki, nuvo drops do guzików, przezroczystej pontury do kołnierzyka, falbanki i rękawiczek. 

Tło wykonałam mgiełkami. Potem użyłam maski i distressami odbiłam drzewka. Pochlapałam trochę białym gessem, ale nie było widać, więc potem dodałam jeszcze śnieg białymi nuvo drops. Choinki wycięłam wykrojnikiem i potuszowałam.  

Store https://www.stampersdelights.com/store/c18/%2AALL_DIGITAL_STAMPS_PRODUCTS%2A.html#/

FB Group https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/?ref=bookmarks





9 komentarzy:

  1. Mistrzowska praca. Gratuluję i trzymam kciuki Daga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, trzymam kciuki i życzę Ci wiele twórczej weny.
    Kartka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dużo weny twórczej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to wcale mnie nie dziwi to zaproszenie. Jesteś bardzo zdolną kobietą. Tworzysz piękne prace. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! ps:
    Elfiątko na tej karteczce jest przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Daga serdecznie gratuluję! Bardzo się cieszę z Twojej radości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!