czwartek, 19 listopada 2020

Kartka świąteczna na wymianę

 Jak zwykle, kiedy mi najbardziej zależy, wszystko idzie źle. Chciałam, żeby śnieżynki były wycięte wykrojnikiem z białego papieru - okazało się, że nie mam wykrojników śnieżynek. Postanowiłam więc, że je wymebossuję na biało - okazało się, że puder nie jest biały, choć jest biały, tylko przezroczysty. Potem stempel zadjabła nie kleił się do papieru brokatowego (czym przyklejacie papier do papieru brokatowego? help!), więc musiałam użyć pistoletu. A w ogóle to okazało się, że nie mam ani czarnego markera, ani kolejnych jego odcieni, żeby sensownie pokolorować pingwina. I tak to z mojego pomysłu wyszły nici. Ale jestem teraz w takim stanie, że w ogóle cud, że udało mi się zrobić cokolwiek, więc szansy na poprawki nie ma. :( Jeśli mi się uda, to może zrobię jakąś inną kartkę jeszcze. :)







6 komentarzy:

  1. Hmm! Wiem, że zazwyczaj jesteś niezadowolona z efektów swojej pracy.
    Dla mnie one są cudnie przemyślane, skomponowane i wykonane.
    Z tej kartki bije sympatyczne ciepło, mimo jej zimowego chłodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, przemyślana i bardzo zimowa.
    Papiery inne do brokatowych kleję magicem, ew. na gorąco lub gel medium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie myślałam, że Magic to sklei, ale niestety nie, w ogóle się nie klei, ani na sekundę! Jakby kleju nie było wcale. Przykleił mi tylko górę stempla do tła, a dół zawisł. Przykleiłam klejem na gorąco, ale on nie klei dokładnie, a do tego nie ma jak go wsunąć pod stempel. :(

      Usuń
  3. Cudowna, magiczna kartka. Tło zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaki slodziaczek. Znów trochę jak nie u Ciebie. Idealna kartka dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!