sobota, 28 listopada 2020

Lift kartki Hubki wg lajwa Ani Soprano

 Ostatnio uczestniczyłam w lajwie Ani Soprano na grupie Świry rękodzieła [LINK], gdzie kolorowaliśmy stempelek Gohy i liftowaliśmy kartkę Hubki. Kolorowanie wyszło mi jak niżej - szczególnie jestem zadowolona ze skrzydełek, Ania fantastycznie pokazuje! Tło to We Are 3. Karteczka powędruje do przyjaciół - tak, napis i jego miejsce nie są przypadkowe, odpowiadają obchodzonemu świętu. :-) 

Dodam, że skrzydełka i część ramki delikatnie pociągnęłam złotym markerem, a kropeczki na włosach zrobiłam brokatowym żelopisem. 

Ubranko anioła mi nie wyszło. Miało być morskie, wyszło ciemne, bo okazało się, że mam tylko 2 ciemne odcienie - jasny był za jasny, żeby się zblendować, więc musiałam pokolorować całość. Gdybym to wcześniej wiedziała, ubranko zrobiłabym granatowe, jak prześcieradło pod napisem. Z kolei drewno musiałam pokolorować kolorem do włosów - blondem - bo nie mam brązowych odcieni, ani jednego!



A tu coś do poczytania. :)


5 komentarzy:

  1. Pięknie wykonany lift, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieustannie podziwiam Twoją umiejętność kolorowania stempli.
    Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. O Dorota ma rację, pięknie wychodzą co stemple. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daga przepięknie malujesz! :D Zawsze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkie skrzydła, a te Twoje są cudnie pokolorowane. Tło też bardzo mi się podoba. Marmurowe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!