wtorek, 2 stycznia 2024

Card Chain Challenge: Grudzień

Z tą kartką miałam same problemy. Wybrałam linię Books/Bird/Black/Bauble i specjalnie dla tego wyzwania wygenerowałam grafikę, którą widzicie na dole. Niestety drukarka przestała mi drukować i nie mogłam zrobić kartki pod bingo. 

Zastanawiałam się, czy się wypisać z wyzwania - bardzo nie chciałam nikogo zawieść i zostawić bez kartki - czy zrobić inną kartkę, więc postanowiłam zrobić inną kartkę, z konieczności nie do końca pasującą do binga. Chociaż starałam się i mam books i black. Zamiast bauble mam szyszunie na choince. :) Pasującego ptaszka nie znalazłam w swoich zbiorach. Za to miałam już wydrukowaną grafikę przedstawiającą Sarę, Ofelię i mnie nad książką, pod kocykiem, jak zwykłyśmy spędzać czas. Dodałam do niej kilka naklejek ScrapLove. 

Na tle wyembossowałam na biało śnieżynki, a potem popsikałam różnymi mgiełkami.

Praca idealnie pasuje do AJ wg pomysłów Ewy do grudniownika - "27 Zimowy odpoczynek - WPIS z książką, kocykiem, muzyką i co tam Was relaksuje".










A takie cuda dostałam od Mii z Grecji! Mia to szalona kobieta, przysłała mi wielką pakę, a w środku, poza kartką, słodkościami i herbatkami, ręcznie szyta torba z wielką, piękną kokardą, którą Mia też samodzielnie uszyła. Jestem zachwycona! Mia zrobiła mi niesamowitą niespodziankę!




7 komentarzy:

  1. Your card turned out so beautifully desite your struggle with it. I am sure your recipient absolutely loved it. The image is so pretty and love that large snowflake!
    Happy New Year!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great job in getting what you could from the grid onto your card Dagmara! It's the thought that counts in the end! What a lovely image you chose with the beautiful snowflake stamped behind and doodled border! Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  3. I simply love your card, Dagmara. I am sure that your recipient loves it as much as I do.
    And I am very happy that you like my little surprise! I feel like a Secret Santa! Ha ha! Hope the tote bag with the handmade bow will be useful to uou, my friend.
    I wish you a Happy New Year!
    Kisses from Greece.

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful card with a very harmonious Christmas atmosphere. It's really gorgeous!! Gundi x
    DotMCC
    Dream Factory

    OdpowiedzUsuń
  5. I am glad you stuck with your card and got there in the end. It was definitely worth it. You have to watch out for Mia she is always very generous xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a delightful card, Dagmara - just love the image you selected and all the fun elements behind it!!

    OdpowiedzUsuń
  7. So glad you stuck with the challenge. The card is wonderful and warm.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!