niedziela, 21 stycznia 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: HDF na Dzień Babci i Dziadka

21 stycznia mamy Dzień Babci, a 22 stycznia - Dzień Dziadka. Wykonałam HDF z moimi zdjęciami z dzieciństwa z dziadkami. Użyłam do tego kolekcji The Magic of Childhood

Na arkuszu papieru odrysowałam kształt HDF, wycięłam go i nakleiłam - będzie stanowić moje tło. Odbiłam na nim kilka stempli i wytuszowałam brzegi brązowym tuszem. Takim samym tuszem wytuszowałam też wszystkie elementy ozdoby. Na innym arkuszu nastemplowałam/wydrukowałam różne kwiaty*. Chciałam, żeby wszystko było w jednym stylu. Z arkusza z napisami wycięłam kilka napisów oraz misie i koniki. Szczurka i królika dodałam z własnych zasobów - mój dziadek kochał zwierzęta, na działce zawsze hodował króliki, gołębie, a nawet świnkę, która żyła wiele lat w zdrowiu. Dziadek nauczył mnie miłości do zwierząt, zawsze jakieś mi towarzyszą. Miałam wspaniałych dziadków. 

Potem dodałam trochę mixed mediów - nuvo drops ze złotym brokatem i glossy accents do środeczków kwiatów. Na koniec dorysowałam ramkę markerem i przywiązałam sznurek - ozdobę można powiesić na ścianie.

 

January 21 is Grandmother's Day and January 22 is Grandfather's Day. I made an HDF with my childhood photos with my grandparents. I used The Magic of Childhood collection for this. 

I traced the shape of the HDF on a sheet of paper, cut it out and glued it - it will form my background. I stamped a few stamps on it and inked the edges with brown ink. I also inked all the elements of the composition with the same ink. On another sheet I stamped/printed various flowers. I wanted everything to be in one style. From the lettering sheet, I cut out some lettering as well as teddy bears and ponies. I added the rat and rabbit from my own resources - my grandfather loved animals, on his allotment he always raised rabbits, pigeons and even a pig that lived many years in good health. My grandfather taught me to love animals, always some accompany me. I had wonderful grandparents. 

Then I added some mixed media - nuvo drops with gold glitter and glossy accents to the flower centers. Finally, I drew a frame with a marker and tied a string - the decoration can be hung on the wall.










*Kwiaty są z AB Studio, Octopede Factory i... nie pamiętam, skąd mam maki, może ktoś je rozpozna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!