czwartek, 4 stycznia 2024

Frosty Morning

Na grupie Conjurer of Dreams co miesiąc jest wyzwanie z użyciem ich grafik. Ja użyłam freebies - wykonałam 3 mixed mediowe wpisy do art journala, inspirując się live'em Ewy. Embossing kompletnie nie wyszedł, na moim biurku nie da się nic odbić dobrze, nawet wielokrotnie, a stół kuchenny, na którym się odbija super, zajęty jest farbami. Dlatego zakryłam brzydko odbite stemple gałązkami. Wszystkie 3 wpisy mają podtekst słowiański. Grumpy seniorka jako Śnieżynka jest urocza, prawda? :)

ScrapElektrownia nr 2





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!