poniedziałek, 1 stycznia 2024

Jan's Digi Stamps - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu sponsorem jest Jan's Digi Stamps, a nagroda to voucher na 6$.

Sklep Jan

Moja drukarka stroi fochy, nie udało mi się wydrukować digisa Jan, więc w tym miesiącu u mnie praca z moim własnym digisem, który pokolorowałam markerami alkoholowymi. Na tle wyembossowałam śnieżynkę, a potem popsikałam mgiełkami. 



2 komentarze:

  1. Daga, szczęśliwego Nowego Roku 2024!
    Twój digis? Cuuudooownyyy!
    Jestem pod wrażeniem.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!