wtorek, 9 stycznia 2024

Kolor Roku 2024

Kolorem roku 2024 jest Peach Fuzz, więc zrobiłam sobie grafiki (możecie śmiało ich używać, personal use), a potem prace: zakładkę, wpis do mini art journala i kartkę na CCC. 



Wpis i zakładka są bardzo moje - w XXI wieku wszystko można skomercjalizować, nawet kolor. Kolor! Kartka jest łagodniejsza, bo nie wiem, czy wylosuję kogoś z dystansem do świata i rzeczywistości. ;) Pomyliłam zielony z niebieskim, ale cóż, bywa. ;>

Wpis do mini AJ leci do ScrapElektrowni, nr 4.











1 komentarz:

  1. Ooooo! Zrobiłam dzisiaj kartkę urodzinową z kwiatami w tym kolorze i nawet nie wiedziałam, że to kolor roku! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!