wtorek, 23 stycznia 2024

Kolorowe wyzwanie Kiga Bet

Na grupie ARTJOURNAL to mnie interesuje Kiga Bet robi wyzwanie kolorowe z wykorzystaniem kosmetyków kolorowych. W całym swoim życiu tylko przez rok interesowałam się kolorówką, nigdy wcześniej ani później się nie malowałam. Została mi ta kolorówka, idealnie się teraz nadaje do robienia teł. Wszystkie tła są tłoczone.

Pierwsze tło. 
Kolorowe cienie do powiek. Nawet ten czarny tusz na brzegach pochodzi z tego kompletu cieni. :) Różowy to blusher, to jak to po polsku?




Drugie tło. 
Szminki. Większość moich szminek ma kolor cielisty i w ogóle ich nie widać na papierze, ale wygrzebałam takie dwie, które widać. :)




Trzecie tło. 
Moje ulubione kolory cieni do powiek - różne niebieskie, fioletowe, szare, błyszczące, metaliczne. 



2 komentarze:

  1. Przyznam, że efekty niezłe - nie przypuszczałabym, że malowanie kosmetykami może wyjść tak fajnie.
    blusher to chyba róż, ale też nie jestem ekspertem. W pandemii nauczyłam się nierobienia makijażu i teraz robię go bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona. :) Takie ładne pastelowe kolory wyszły!

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!