sobota, 20 stycznia 2024

Inspiracja dla Sheepskiego

Od stycznia 2024 zmieniają się nieco zasady wyzwań. Nie będzie już wyzwań na facebooku, będzie za to wyzwanie na blogu, a 20. dnia każdego miesiąca będę publikować inspirację. Wyzwanie zawsze będzie miało temat Anything Goes, więc będziecie mieli więcej wolności i możliwości. :)

Moją pierwszą inspiracją w tym roku są zimowe konie na Szczodre Gody. Kiedy je robiłam, był dokładnie Szczodry Wieczór 21/22 grudnia, zwycięstwo światła nad ciemnością, co świętujemy w grudniu.  Crazy Horses to zwykły digis, ale dodając koniom czapki Dziadka Mroza z wykrojnika, sprawiłam, że stał się świąteczny. 

Do tła wykorzystałam distress glaze, mgiełki i złote nuvo drops.

                                                                                Sklep

Blog

Grupa



2 komentarze:

  1. Świetne te konie.
    Ja ostatnio nie mam za bardzo czasu na wyzwania, ale chętnie zaglądam, co robią inni. To bywa inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. I so love how you've made them onto a winter scene Christmas card, so fun and beautiful!
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!