wtorek, 2 stycznia 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: PCJ

Cześć! Mam zaszczyt dołączyć do DT Relatively Thoughtful. Będę Was inspirować 2-3 razy w miesiącu, a to moja pierwsza praca: zimowy PCJ. Art journale to moja ulubiona forma tworzenia, wszystko jest dozwolone. Wykorzystałam przepięknie kolorowe papiery i grafiki z zestawu A TREEmendous Christmas

Krampus wywodzi się z mitologii alpejskiej, był pół kozą, pół demonem. Pojawiał się w święta, żeby karać niegrzeczne dzieci. Jego dzień przypada 5.12. Uwielbiam mitologie różnych krajów, więc takich odniesień będzie więcej. :)

Hi, I am honored to join Relatively Thoughtful DT. I will inspire you 2-3 times a month, and this is my first work: a winter PCJ entry. Art journals are my favorite form of creation, everything is allowed. I used beautifully colored papers and graphics from A TREEmendous Christmas set.
https://relativelythoughtful.co.uk/products/a-treemendous-christmas-a4-digital-download

Krampus originated in Alpine mythology and was half goat, half demon. He appeared on holidays to punish naughty children. His day falls on 5.12.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!