czwartek, 11 stycznia 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: Zakładki

Dziś mam dla Was 2 zakładki wykonane niemal w całości z przepięknych papierów A TREEmendous Christmas. Zakładki mogą być świetnym prezentem dla przyjaciół, nie tylko w święta. Moja przyjaciółka dostanie jedną z nich na swoje zimowe urodziny. Wykorzystałam skrawki papierów, które mi zostały po tworzeniu wpisu w PCJ. Te papiery zawierają tyle elementów, że wystarczy na stworzenie jeszcze wielu prac!

Jako miłośniczka mitologii musiałam dodać coś od siebie - mały Krampusik jest słodkim odniesieniem do mitologii alpejskiej. :)

Today I have for you 2 bookmarks made almost entirely of beautiful A TREEmendous Christmas papers. 
https://relativelythoughtful.co.uk/products/a-treemendous-christmas-a4-digital-download

Bookmarks can be a great gift for friends, not only at Christmas. My friend will get one of them for her winter birthday. I used scraps of papers I had left over from creating the PCJ entry. These papers contain so many elements that there is enough to create many more works!

As a lover of mythology, I had to add something from myself - the little Krampus is a cute reference to Alpine mythology. :)









1 komentarz:

  1. Są świetne! Takimi zawsze milej zaznaczyć kolejne strony w książkach...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!