wtorek, 12 maja 2020

12. ATC w moim życiu

Jak w tytule - to 12. ATC w moim życiu. :) Zrobiłam je na wyzwanie kolażowe w ScrapElektrowni (był Dzień Kolażu!). Zadaniem było zrobienie kolażu z jednej - i tylko jednej - gazety czy co się tam miało. Akurat nie miałam gazety, ale ostatnio opiekunka przyniosła mi przegląd oferty z apteki. W całym tym przeglądzie były tylko 2 nadające się do czegokolwiek zdjęcia i jedno było po drugiej stronie drugiego, więc jak cięłam jedno, to niszczyłam drugie. No ale jeden ateciak z tego chociaż wyszedł. :) Potem dorysowałam trochę doodli i dorobiłam okularki glazem.




5 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!